1. Vampire Hunter D: Żądza krwi - 7/10 2. Ninja Scroll - 7/10 3. Highlander: The Search for Vengeance - 7/10 4. Animatrix - 7/10 5. Batman: Rycerz Gotham - 6/10
Same klasyki mojej wczesnej młodości.
Dycha za Ninja Scroll i Azumi 2 :)